ETNA 1208VRVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de ETNA 1208VRVS op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

J P Janssen 25-01-2007
Geschreven voor: ETNA 1208VRVS

Motivatie beoordeling:
-Gebruiksgemak: De automatische vonkontsteker werkt erg makkelijk en de pannen blijven goed op de houders staan. Wat minder handig is, is dat de afdekplaat maar 90 graden omhoog gezet kan worden daardoor kun je geen grote (koeken)pannen op de achterste gasjes zetten omdat deze anders in contact kommen met het glas. (knap gevaar!).

-Vormgeving: Een mooie RVS kookplaat met een zwartglazen afdekplaat. Bij ons staat hij op een rvs afwasmachine en dat staat erg strak. De pandraagers ogen wat goedkoop daarom geen 10

-mogelijkheden: Kan alles wat een kookplaat moet kunnen dus alleen de beperking door de afdekplaat zorgt er voor dat ik een 7 geef ipv een hoger cijfer

-duurzaamheid: Het enige waar ik bang voor ben is dat de pandragers op een gegeven moment onstabiel worden...voor de rest lijkt het me een durzaam product.

Al met al ben ik erg tevreden over deze plaat zeker voor de prijs.